niedziela, 4 stycznia 2015

Zimowe Wyzwanie - Kwiat_wisni7

Witamy Was bardzo serdecznie w Nowym Roku 2015 :)))
mamy nadzieję, że jesteście wypoczęci i gotowi na nowe wyzwanie
Tym razem tematem wyzwania jest ZIMA
czyli w pracy należy użyć przedmioty, które kojarzą się TYLKO z ZIMĄ (nie ze świętami) - czyli np. narty, rękawiczki, czapka, łyżwy, sanki...
A tak poradził sobie nasz DT :)))

gościnna projektantka Iluszka

Szafran


Klarysa


Anniko


Angel


i moja - Kwiat_wisni7

Serdecznie zapraszamy :)))

Wyzwanie trwa od 4.01. do 10.01.2015

4 komentarze:

  1. Witam zespół w Nowym Roku :) Niech będzie obfity w wyzwania i prace zgłoszone na nie :):)
    Wyzwanie "ZIMA"- super, z chęcią coś wykonam :):)
    Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa, a ja zobaczyłam tytuł posta i już się ucieszyłam że wreszcie wykończę zdecoupage'owane drewienko z kwiatem wiśni ;-) I tylko trochę się zdziwiłam takim wiosennym tematem w środku zimy...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozbawił mnie Twój komentarz :)))) pozdrawiam :))

      Usuń

Dziękujemy za Twój komentarz!