niedziela, 25 stycznia 2015

Wyzwanie 'LIFTOWE":)



Witamy w niedzielne popołudnie;)

Dziś kolejna niedziela i kolejne wyzwanie które mam nadzieję przypadnie Wam do gustu tak jak inne nasze wyzwania;)
Będzie bardzo prosto i przyjemnie bo tym razem liftujemy prace naszych dziewczyn oraz pracę naszej gościnnej projektantki;)

Zasady są proste..możecie wybrać sobie jedną pracę lub kilka..do koloru do wyboru...prosimy tylko abyście w swoich postach,
wstawiły link do pracy którą zliftujecie;)
oraz do wyzwania :)


No to zaczynamy ! :)


















Na zrobienie swoich prac macie czas do następnej soboty do północy.


Dobrej zabawy!

W związku z tym że z żabką były małe problemy ...musiałam ustawić "ją" na nowo...przez co dwie zgłoszone wcześniej prace wklejam tutaj;)
Najważniejsze że sytuacja opanowana!:)

1.http://madziarka-kartki.blogspot.fi/2015/01/projekt-wagi-ciezkiej.html
2.http://pracowniaprojektowafioletowa-linijka.blogspot.fi/2015/01/lift-po-raz-drugi.html

7 komentarzy:

  1. Hmmm, kartkę zrobiłam, bo dałabym głowę, że do 31 wyzwanie i sie spóźniłam, :(((((
    Szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze widziałam, że do 31, nawet w poście jest napisane, że do północy w sobotę
      Hmmmm, może w komentarzu mogę linka wkleić ?

      Usuń
  2. Ponieważ żaba już wyłączona, a w poście jest napisane, że wyzwanie trwa do północy w sobotę, więc zgłaszam swoją pracę w komentarzu
    http://karteluszki-reni.blogspot.com/2015/01/278-z-sukieneczkai-zwaaaaalniam.html

    OdpowiedzUsuń
  3. To moja wina...źle została ustawiona żabka. Przepraszam bardzo i dobrze że wstawiłaś w komentarzu swoją pracę. Bardzo dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ się z Wami świetnie współpracuje. Raz dwa i sprawa wyjaśniona. Dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Do następnej soboty czyli do wczoraj? Ehh nie zdążyłam wstawić pracy :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz!