niedziela, 19 sierpnia 2012

Konkurs - NOWA JA

Witajcie kochane!

Ponieważ wszystkie udajemy się na zasłużone wakacje, a nie chciałybyśmy zostawić Was bez żadnego wyzwania, ogłaszamy KONKURS!

Nasz temat to NOWA JA. Pomyślcie, czy ostatnio zaszła w Waszym życiu jakaś zmiana? Nowa fryzura, nowy ciuch, może nowa technika scrapowa? A może dopiero planujecie coś zmienić? Chcemy, żebyście pokazały nam to w Waszych pracach - na scrapach, w mini-albumach, art journalach - cokolwiek przyjdzie Wam do głowy! Opiszcie też pokrótce historie które stoją za Waszymi pracami - chcemy wiedzieć co dla Was znaczy hasło NOWA JA :)

Najlepsza praca zostanie nagrodzona bonem na 15 zł do sklepu digi-scrap.pl oraz kupką super przydasi, które na pewno Wam się spodobają!



Macie dużo czasu, bo konkurs kończy się w sobotę 15 września o północy - serdecznie zapraszamy do zabawy!



5 komentarzy:

  1. No, temat rzeczywiście "wagi ciężkiej" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się temat - akurat trafił w to co ciągle chodziło mi po głowie - że coś nowego, że coś świeżego, że jest mój styl ! I mogę teraz się wykazać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam link nie ten :/
    Jeśli można to tutaj można znaleźć moją pracę http://www.millefioriczylitysiackwiatow.blogspot.com/2012/09/wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz!