niedziela, 17 stycznia 2016

Różowe wyzwanie Poli

Cześć Wszystkim w tym Nowym roku..
 
Dzisiaj nadszedł czas na moje wyzwanie..
Dość chwilkę się zastanawiałam co by to mogło być.. aż w końcu wymyśliłam ;)
 
Bardzo lubię do swoich prac przemycać kolor różowy, dlatego też temat mojego wyzwanie to
RÓŻOWO MI.
 
Tworzymy dowolną pracę w której zdecydowanie będzie dominował kolor RÓŻOWY.
 
Zobaczcie jak z tym zadaniem poradziło sobie nasze DT.
 
Pracownia Suwenirów wykonała piękną karteczkę na Chrzest
 
 
Sonrisa wykonała kwiecistą karteczkę okolicznościową
 
 
Anniko stworzyła karteczkę typu Clean&Simple
 
 
Chanya13 stworzyła kartkę z okazji Ślubu
 
 
Marta wykonała kartkę na zbliżające się święto Babci
 
 
Angel wykonała karteczkę wykorzystując ścinki papierów
 
 
Benita stworzyła różową karteczkę na 65 urodziny
 
 
Pola wykonała notes na zapiski z pozytywnym przesłaniem
 

 
Na Wasze prace czekamy do soboty 23 stycznia.
Miłej zabawy!
 
Pamiętajcie o wklejeniu naszego banerka!
 
 

2 komentarze:

Dziękujemy za Twój komentarz!