niedziela, 22 marca 2015

Babeczkowe wyzwanie

Babeczkowe wyzwanie z Pracownią Suwenirów

Witajcie  Kochani!
Jest mi bardzo miło zaprosić Was do dzisiejszego wyzwania :)
Do zabawy zachęcam wszystkie kreatywne osoby.
Forma pracy dowolna ale warunek konieczny:
 musi pojawić się element babeczki.
Ja w tym tygodniu wyłamałam się z karteczkowych inspiracji
i zaproponowałam taki oto słodki kubek.

Aby zachęcić Was jeszcze bardziej do zabawy ....
osoba, która wygra babeczkowe wyzwanie
otrzyma w prezencie * kubek, który powstał właśnie na tą okazję :)

Pracownia Suwenirów




Zobaczcie jak z tym wyzwaniem poradziły sobie dziewczyny z zespołu projektowego :)

Szafran


angel




Klarysa

Benita


Na Wasze prace czekamy do 28 marca!

*Paczkę wysyłam tylko na terenie Polski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twój komentarz!