niedziela, 8 lutego 2015

KONKURS!

Witajcie drogie Tuzaglądaczki!
Dzisiaj dzień szczególny, bo u nas nowości.

Po pierwsze, jak już pewnie zauważyłyście, nowa szata graficzna :) Jak Wam się podoba?

Po drugie - dzisiaj zamiast wyzwania mamy KONKURS!


Nasza własna Kwiat_wisni7, która jest właścicielką sklepu Cherrycraft.pl zasponsoruje bon tej z Was, która wykona najpiękniejszą pracę z motywem cherry, czyli wiśni. 
Forma pracy dowolna!

Macie czas do 21 lutego do północy, swoje prace zgłaszajcie na dole w żabce.

A nowe wyzwanie już za tydzień w niedzielę :)

***

Mamy też Fanpage na Facebooku!
Zapraszamy do polubienia - dzięki temu będziecie na bieżąco z naszymi wyzwaniami!

***

Przypominamy Wam też o naszym naborze do DT!

Szukamy nowych koleżanek do Projektu Wagi Ciężkiej!
Trochę nas już znacie i pewnie już wiecie na czym polega nasz blog,
ale jeśli nie, to tłumaczymy: my projektantki, próbujemy zrzucić nadprogramowe kilogramy
(zdrowymi sposobami oczywiście!) i co tydzień wyłaniamy między sobą zwyciężczynię - 
ta która w danym tygodniu schudnie najwięcej narzuca reszcie wyzwanie scrapowe.
My robimy swoje prace i wtedy czas na Was - macie tydzień
na zrobienieswojej pracy na wyzwanie.
Oczywiście tylko my projektantki się odchudzamy,
a w wyzwaniach udział wziąć mogą wszyscy!
W kazdym razie - szukamy nowej krwi!


Może ktoś z Was ma potrzebę/ochotę, żeby zrzucić nadprogramowe kilogramy,
ale nie ma motywacji?
Oczywiście mamy tu na myśli prawdziwe zmagania (tak od 10kg w górę),
bo inaczej nie zostaniecie z nami długo :)
Udział w naszym projekcie to też dodatkowy kop do scrapowania,
bo co tydzień trzeba coś zrobić!
Jeśli więc macie ochotę zostać częścią naszego zespołu
to czekamy na maile do soboty 14 lutego na adres annikowo[małpa]yahoo.com


Ściskamy serdecznie,
DT PWC

24 komentarze:

  1. Szata graficzna jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super słodko i z wisienkami ;-D Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ze ja mam tylko 10 no 12 kg do zrzucenia. :) bo zglosulabym sie chetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to kurczaki od 10 przecież można! dawaj :)

      Usuń
  4. Fantastyczna przemiana, słodko i apetycznie - kusicie dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kusimy najbardziej same siebie ;)

      Usuń
  5. fajnie zmiany :) kolorowo :) chętnie też bym się zgłosiła do zespołu, ale ja z tych co raczej muszą przytyć nić starcić więc pozostaje mi tylko brać udział dalej w waszych wyzwaniach
    Pozdrawiam
    Anett-Art :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajj, zazdrościmy Ci wszystkie bardzo :)
      czekamy na Twoje prace!

      Usuń
  6. Na fanpagu już byłam i zostałam na dłużej. Szata graficzna bardzo fajna... taka oryginalnie pyszna :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zmiany, jak tu optymistycznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako wielbicielka babeczek wszelakich nie mogłam przejść nie zostawiając komentarza :)) Przepysznie tutaj teraz. Mam nadzieję, że będę miała chociaż trochę czasu, żeby się z Wami pobawić czy też "pokonkursować"!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne babeczki mają logo-babeczki:) Szata super, tylko jak zgubić te kilogramy, kiedy te Wasze babeczki tak słodko kuszą!! O i widzę, że trzeba banerek podmienić;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej szkoda ze ja nie mam potrzeby zrzucania , pozostaje mi jedynie przylaczednie sie do wyzwan scrapowych :) A Wam gratuluje nowej szaty i zycze nowej swiezej krwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja do mnie zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku, jejku !!!
      Nie wiem, co się dzieje ? Tuż przed północą się tu zjawiam, co by prace do konkursu podrzucić moje, a tu niespodzianka ... żabka mi znikła !!!
      Dziewczyny kochane ... załapię się do Waszej zabawy ... plisssssssssssssssss?
      http://beaartdecor.blogspot.com/2015/02/cherry-cherry.html

      Szata graficzna i mnie się podoba...kolorowo i apetycznie :)
      Hmm ... parę kilo i mnie by się przydało zrzucić. Oj, ta zima ...
      Cieplutko Was pozdrawiam :) Bea

      Usuń
    2. zabka jest do 23.55, wiec pewnie jakos wtedy przyszlas i juz jej nie bylo :P
      wezmiemy Twoja prace pod uwage, nie martw sie :)

      Usuń
    3. Dziękuję pięknie! Milusia wiadomość :)))
      Fakt...ja tuż przed północą, dosłownie rzutem na taśmę z pracą się zjawiłam.

      Usuń
  12. Do you need free Google+ Circles?
    Did you know that you can get these ON AUTOPILOT AND TOTALLY FOR FREE by getting an account on Like 4 Like?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz!