niedziela, 16 listopada 2014

Wyzwanie - Kartka na 30-39 urodziny

Witam Was bardzo serdecznie w tę listopadową niedzielę i zapraszam do mojego wyzwania -
tym razem należy wykonać 
"KARTKĘ NA 30-39 urodziny"

W listopadzie 3 dziewczyny z naszego DT mają urodziny i wszystkie z 3 z przodu - dlatego więc powstał pomysł na kartkę urodzinową z 3 z przodu - może być dla kobiety jak i dla mężczyzny, ale musi pojawić się jedna z liczb (30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39)
A tak z tym wyzwaniem poradziła sobie nasza gościnna projektantka WANDA
i prace naszego DT
GosiaK



Anniko




i moja Kwiat_wisni7
Wyzwanie kończy się 22 listopada.
Serdecznie zapraszamy :))) 
Kwiat_wisni7

8 komentarzy:

  1. Piękne inspiracje i wszystkiego najlepszego dla Jubilatek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kartki, myślę,że też coś wymyślę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje :D zwłaszcza, że trójka z przodu także jest mi bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. inspiracje śliczne!
    a kiedy mija termin tego wyzwania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze u nas - wyzwanie trwa od niedzieli do soboty :)
      To trwa do 22 listopada :)

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla Solenizantek obchodzących urodziny w tym samym miesiącu co ja :)
    Sto lat Dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję w imieniu swoim i pozostałych jubilatek i zapraszam na wyzwanie :))))
    p.s. Kasia P - również życzymy wszystkiego najlepszego :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace :) Szkoda, że nie zdążyłam z karteczką która powstała u mnie na 30stke :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz!