niedziela, 29 września 2013

Kartka za zdjęciem

Witajcie Kochani

Dziś ja ogłaszam wyzwanie
i muszę przyznać, że mam ogromną tremę,
bo jest to pierwsze moje samodzielne wyzwanie. 
Mam nadzieję, że przyjmiecie je z zainteresowaniem :)

Oto moje wyzwanie:
kartka ze zdjęciem

- ma to być kartka składana na trzy (nie na pół, jak tradycyjne kartki,
przy czym szerokość składanych części nie musi być jednakowa);

- ma być użyte co najmniej jedno zdjęcie (może być więcej), 
które może być umieszczone z przodu lub w środku kartki;

- jeśli zdjęcie jest w środku kartki, proszę o sfotografowanie również otwartej kartki.
Będzie to więc bardziej spersonalizowana kartka,
spełniając rolę mini albumu. 
Taką kartkę można zrobić na każdą okazję - ślub, chrzest, urodziny, jako podziękowanie.

A takie kartki ze zdjęciem stworzył nasz DT:

Frezja i jej wrzosowa kartka o małej dziewczynce :)




piękna kartka Klarysy z okazji rocznicy ślubu




oraz moje, Angel dwie kartki
 pierwsza z okazji rocznicy ślubu od chrześnicy




druga to podziękowanie w formie kartki - mini albumu
dla pewnej wspaniałej rodzinki :)



Jestem bardzo ciekawa Waszych interpretacji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twój komentarz!