niedziela, 3 kwietnia 2016

WSPOMNIENIA Z DZIECIŃSTWA

Witajcie! 

Na dzisiejsze wyzwanie proponujemy temat:
 WSPOMNIENIA Z DZIECIŃSTWA
Spokojnie ...brzmi trochę skomplikowanie ....już tłumaczę: 
Chciałabym aby w Waszej pracy znalazło się coś co kojarzy się właśnie z tym czasem... 
spacery, wycieczki, wakacje, kolory, piosenki, książki, zapachy, kwiaty, potrawy....
Temat jak rzeka ale myślę,że bardzo przyjemny:) 

Zapraszam na
 spacer po magicznych miejscach naszego DT! 


 Praca naszej gościnnej projektantki

"Najbardziej z dzieciństwem kojarzy mi się lato, ciepło, dużo zieleni, łąki.
 Na nich  lubiłam spędzać wolne chwile żeby zbierać kwiatki i je potem układać w zeszytach, coś w rodzaju zielnika. Tak zostało mi do dzisiaj, mam w książkach zasuszone kwiatki. 
W pracy wykorzystałam zasuszone stokrotki i bratki oraz mech."

http://i67.tinypic.com/rkv6gx.jpg


http://i65.tinypic.com/2mdgavr.jpg



POLA
"Moje smaki dzieciństwa i najlepsze wspomnienia to wakacje u Babci. 
Co roku z kuzynką spędzałyśmy tam błogie dni. 
Całymi dniami spacerowałyśmy, jeździłyśmy  rowerami, słuchałyśmy muzyki i robiłyśmy mnóstwo zdjęć 
To były najlepsze czasy! "

http://images75.fotosik.pl/469/4d05c5dac6a9bdccmed.jpg


BENITA
U mnie nieco inaczej... bo błogie dzieciństwo kojarzy mi się z blokowiskiem i czasem spędzonym przy trzepaku... A że zawsze było we mnie coś z "chłopczycy" to zamiast bawić się lalkami wolałam kopać piłkę :)
I stąd moja praca w męskim, iście piłkarskim klimacie:

chanya13:
... u mnie smaki dzieciństwa to błękit nieba i zieleń łąk, kwiaty, motyle, błogie chwile spędzane co roku u Cioci na wakacjach, od rana do wieczora na świeżym powietrzu ...

i moje (Pracownia Suwenirów)
Jednym z takich moich dziecięcych wspomnień, 
o którym jak tylko sobie pomyślę robi się ciepło na serduchu jest pewien Miś :) 
Nie pamiętam jaki to był dokładnie dzień tygodnia ... sobota...niedziela ... 
Miałam wtedy kilka lat ....zawsze wieczorem po kolacji siadaliśmy wszyscy całą rodzinką przed telewizorem i oglądaliśmy bajkę Kubusia Puchatka ... 
Cały tydzień czekałam na ten dzień :) 
Do dzisiaj uwielbiam tą bajkę ale już w wersji papierowej.
 ... a na wyzwanie powstał taki oto mini album na zdjęcia.

http://i66.tinypic.com/14wdpwk.jpg



Zapraszamy do zabawy! 
Na wasze prace czekamy do 10 marca ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twój komentarz!