niedziela, 4 października 2015

Odnawiamy.. z Polą.. wyzwanie z nagrodą

Cześć Kochani z tej strony POLA. To moje pierwsze wyzwanie i jest mi bardzo miło się z Wami wszystkimi przywitać.

  Temat mojego wyzwania to ODNAWIAMY.. czyli nadajemy nowe życie starym rzeczom.
  Forma praca dowolna. Możecie przekształcać i odnawiać wszystko co Wam przyjdzie do głowy.

Na początek praca naszej Gościnnej Projektantki :) Dżastii

zużyta  butelka po mydle w płynie przeistoczyła się w piękną ozdobne łazienkową ;)


Nasze kochane DT wykonało kilka ciekawy prac, które mam nadzieję troszkę Wam ułatwią pracę.

Szafran nadała nowe życie swojemu małemu słonikowi:

Sonrisa przekształciła swoje zwykłe, drewniane pudełko w takie oto cudeńko na wykrojniki:

Angel przekształciła pudełko po proszku do prania w elegancki organizer:

Marta zamieniła pudełko po ciastkach w doniczkę z kwiatami w stylu shabby chic:


A ja nadałam nowe życie pudełeczku po pralinkach:


Serdecznie Was zapraszam do udziału w moim wyzwaniu gdyż na zwycięzcę oprócz naszego banerka czeka również nagroda ufundowana przez sklep EKO-DECO. Zwycięzca otrzyma bon o wartości 40zł na wykorzystanie w sklepie.


Przypominam o wstawieniu naszego banerka do posta!
Teraz czekamy na Wasze prace. Macie czas do soboty 10.10.2015r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twój komentarz!