niedziela, 27 lipca 2014

Wyzwanie Frezji

Witam :)
Dzis mamy dla Was specjalne wyzwanie sponsorowane przez:

SCRAPPO
http://scrappoinspiracje.blogspot.com/

Waszym zadaniem jest stworzenie pracy z użyciem motywu

ptaka :)

Kolory, forma, i styl dowolny..:)



Oto nasze inspiracje :

gościnna projektantka Sajciastyczna


Kwiat wisni


DLR

Angel


mosia



I na koniec moja Frezjowa okładka artjournala :)


Zapraszamy Was do wspólnej zabawy, macie czas do soboty czyli  2.08.2014 :)
a dla autora najlepszej naszym skromnym zdaniem pracy, czeka nagroda rzeczowa od naszego sponsora,
stempel i zestaw wybranych papierów
wszystko to o wartości 60zł!!!!!!

Pozdrawiam Was niedzielnie i przesyłam buziaka :*



8 komentarzy:

  1. Sajciastyczna wymiata!!! Mega kolorowo i optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się Margo La potrafi łączyć kolory bardzo energetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki wielkie dziewczyny! totalnie miło mi słyszeć, że moja praca się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 sierpnia to poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wdzięczny temat na wyzwanie :) Zresztą, skoro Scrappo, to cóż innego, jak nie ptaszek :P
    Chętnie wzięłam udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. A w moim kompie coś się popindoliło i nie mogę dodać pracy przez inklinz, W związku z tym tutaj podaję link do mojej pracy:http://epokapapierowa.blogspot.com/2014/08/na-okrago.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety, spóźniłam sie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz!