środa, 9 października 2013

wyniki wyzwania ZE ZDJĘCIEM i NABÓR do PWC

Witam serdecznie 
i pragnę oznajmić, że wyzwanie Angel ZE ZDJĘCIEM
wygrywa:
.
.
.
.

Oto jej piękna praca:


Gratuluję serdecznie:)
Dla Ciebie oczywiście banerek


i zaproszenie do występu w naszych szeregach, jako gościnna projektantka.
W tym celu proszę o kontakt: andrzelikaj@o2.pl

A ja mam dla Was jeszcze jedną informację.
Szukamy nowych koleżanek do Projektu Wagi Ciężkiej!
Trochę nas już znacie i pewnie już wiecie na czym polega nasz blog,
ale jeśli nie, to tłumaczymy: my projektantki, próbujemy zrzucić nadprogramowe kilogramy
(zdrowymi sposobami oczywiście!) i co tydzień wyłaniamy między sobą zwyciężczynię - 
ta która w danym tygodniu schudnie najwięcej narzuca reszcie wyzwanie scrapowe.
My robimy swoje prace i wtedy czas na Was - macie tydzień
na zrobienieswojej pracy na wyzwanie.
Oczywiście tylko my projektantki się odchudzamy,
a w wyzwaniach udział wziąć mogą wszyscy!
W kazdym razie - szukamy nowej krwi!

Może ktoś z Was ma potrzebę/ochotę, żeby zrzucić nadprogramowe kilogramy,
ale nie ma motywacji?
Oczywiście mamy tu na myśli prawdziwe zmagania (tak od 10kg w górę),
 bo inaczej nie zostaniecie z nami długo :)
Udział w naszym projekcie to też dodatkowy kop do scrapowania,
 bo co tydzień trzeba coś zrobić!
Jeśli więc macie ochotę zostać częścią naszego zespołu
 to czekamy na maile do środy 23 października na adres annikowo@yahoo.com

Pozdrawiamy
i zapraszamy na nasze trwające ZŁOTE wyzwanie :)



2 komentarze:

  1. Ha, ha pojęcia nie miałam, że projektantki się odchudzają. Coś w sam raz dla mnie, mam ze 20kg do zgubienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mogę od każdej po 2 kg przyjąć :) Powodzenia w naborze projektantek bo w takiej sytuacji to ja się nie mogę zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz!