niedziela, 25 sierpnia 2013

Mega wyzwanie Klarysy;)

Witam Was w kolejną wakacyjną niedzielę...u nie których jeszcze leniwie a u nie których juz rozpoczął się rok szkolny ...ale nic nam nie stanie na przeszkodzie w kolejnym wyzwaniu którego raczej nikt się nie spodziewał o tej porze roku.......Kartka Świąteczna..tak tak dobrze przyczytałyście;)

Ale mam tez dla Was niespodziankę...będzie nagroda!!!!

Nagrodą którą ufunduję jest fajny wykrojnik Wioska






...mam nadzieję że to Was troszkę zmotywuje i powstaną piękne Kartki Świąteczne w sezonie letnim;)

Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia Naszych prac.


Dwie Lewe Rączki ;)


Szafran:)


Anniko:)


Angel


Ja czyli Klarysa



12 komentarzy:

  1. Właśnie jestem w tym temacie od lipca :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, nie spodziewałam się, ale spróbuję coś wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafimy zaskoczyć;) Czekamy na Twoje czary:)pozdrawiam

      Usuń
  3. haha :) rewelacyjne wyzwanie - takiego to chyba nikt się nie spodziewał :) Ja nawet nie zaczęłam jeszcze myśleć o świętach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. może...i ja spróbuję...:) Kartki cudne...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochane czekamy na Wasze prace;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogłam się oprzeć Waszej propozycji :) Uskuteczniłam więc świąteczny klimat latem :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    nie doszukłam się do kiedy trwa wyzwanie, mogę jeszcze zgłosić się:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz!