niedziela, 11 listopada 2012

Literowe wyzwanie Dwóch lewych rączek

Witam wszystkich serdecznie na moim pierwszym wyzwaniu w Projekcie Wagi Ciężkiej. Jestem bardzo podekscytowana tym wyzwaniem więc mam nadzieję, że licznie weźmiecie w nim udział :)
A oto wytyczne:
W pracy należy umieścić 3 rzeczy na literkę A. Są to: 
- anioł (stempel, tekturka, wzór, samodzielnie zrobiony aniołek)
- alfabet (napis lub papier w literki)
- ażur (wykrojnik, dziurkacz ażurowy, ażurowa koronka itp.)

Garść inspiracji od Nas

Frezja i jej An(g)ielski ATCiak

Caro i cudne anielskie trio


GosiaK ze słodką kartką świąteczną


I na koniec ja, czyli Dwie lewe rączki


Mam nadzieję, że poddałyśmy Wam kilka pomysłów. Czekamy z niecierpliwością na Wasze prace :)
Wyzwanie trwa do 17 listopada.
Pozdrawiam gorąco i życzę miłej niedzieli.

4 komentarze:

  1. Wyzwanie dla mnie super, co widać po ilości moich prac. Mam nadzieję , że można wystawić więcej niż jedną . W przeciwnym razie miałabym problem z wyborem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wstawiaj ile tylko chcesz :) Bardzo nas cieszy że wyzwanie się podoba! Cieszymy się z każdej pracy którą zgłaszacie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace!!!
    Żabka mi znikła :( moja druga praca tutaj: http://cardmakinghobby.blogspot.com/2012/11/z-aniokiem-2.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chanya nie przejmuj sie zabka, wyzwanie bylo do 17ego czyli bedzie brane pod uwage ;D
      powodzenia :D

      Usuń

Dziękujemy za Twój komentarz!